Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Juli 29, 2010, 01:53:27
Nyheter:

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36   Til bunnen
Skriv ut
Skrevet av Emne: Skravletråd!  (Lest 4391 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Gro
Sisters in charge
Administrator
Hero Member

gro.hadland@lyse.net
Vis profil WWW E-post
« Svar #495 på: Mars 07, 2010, 10:07:06 »

Så var kortet ditt lekkert og da! Men det er en veldig herlig følelse. Jeg ble Top5 (6) hos Magnolia Down Under denne uka, og det er faktisk like stas som å vinne. Kjenner at jeg blir kjempestolt  Kiss, og det har vi vel lov til Huh?

Det har vi så absolutt lov til! Jeg har ikke vunnet så mye selv om det er random trekking på de fleste plassene, men jeg har blitt topp 5 etpar plasser og er enig med deg, Gro, at det er like stas det!
Loggført

Unni
Member
*

Vis profil WWW
« Svar #496 på: Mars 08, 2010, 06:36:58 »

Gratulerer så masse begge to Groene Grin  Klart dere skal være stolte når dere vinner *en stor blomsterbukett til begge to*
Loggført
Unni
Member
*

Vis profil WWW
« Svar #497 på: Mars 16, 2010, 03:56:03 »

Tirsdag=fridag hos meg, så i dag har jeg bare dillet rundt her. Gjort litt husarbeid og digiscrappet litt. En ekte sløvedag Grin
« Siste redigering: Mars 16, 2010, 05:36:16 av Unni » Loggført
Gry-Heidi
Administrator
Hero Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #498 på: Mars 16, 2010, 06:55:39 »

Tirsdag=fridag hos meg, så i dag har jeg bare dillet rundt her. Gjort litt husarbeid og digiscrappet litt. En ekte sløvedag Grin

Åh, det hørtes utrolig godt ut  Wink Heldige deg  Cheesy
Loggført

Klem, Gry-Heidi girl_smile

Bloggen min: Kortkroken

Unni
Member
*

Vis profil WWW
« Svar #499 på: Mars 16, 2010, 07:16:19 »

Åh, det hørtes utrolig godt ut  Wink Heldige deg  Cheesy

Ja, det er litt nødvendig med sånne dager innimellom Smiley
Loggført
Gry-Heidi
Administrator
Hero Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #500 på: Mars 17, 2010, 11:03:03 »

Jeg føler meg skikkelig snytt nå  Sad  Jeg ryddet bort male-pynte-påske egg prosjektet og benket meg ned i sofaen for å se på Frustrerte Fruer, men neida, der dukket Otto Jespersen opp...
Jadda, jadda det ER IKKE tirsdag i dag ... men det har vel dere funnet ut for lengst  lol

Loggført

Gro
Sisters in charge
Administrator
Hero Member

gro.hadland@lyse.net
Vis profil WWW E-post
« Svar #501 på: Mars 17, 2010, 11:38:19 »

Nei tirsdagen er allerede over den, skjønner du  Cheesy Cheesy og snart onsdagen også! Jeg er forresten imponert over alle som klarer å følge med på serier hver uke, jeg glemmer det alltid av, jeg, så jeg må ha serier på dvd og se dem når jeg finner det for godt Cheesy Lånte tre sesonger Stargate Atlantis av Anne C i fjor!  good Nå ser jeg og mannen Heroes. Hvilke tvserier liker dere?
Loggført

Gry-Heidi
Administrator
Hero Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #502 på: Mars 18, 2010, 12:07:41 »

Jeg ser egentlig ikke så mye på tv, men synes CSI, Numbers o.l. er ganske artig, og frustrerte fruer da jeg husker det  Cheesy 
Loggført

Unni
Member
*

Vis profil WWW
« Svar #503 på: Mars 18, 2010, 09:20:19 »

Jeg klarer ikke følge med på en eneste serie, men de to siste fredagenen har jeg fått med meg Dagfinn Lyngbø og Anne-Cath. Synest de er utrolig morsomme Grin
Loggført
Gry-Heidi
Administrator
Hero Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #504 på: Mars 18, 2010, 04:47:09 »

Jeg klarer ikke følge med på en eneste serie, men de to siste fredagenen har jeg fått med meg Dagfinn Lyngbø og Anne-Cath. Synest de er utrolig morsomme Grin

De er jo kjempebra, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke visste at de hadde en program sammen *sløv* Cheesy
Kanskje jeg kan få det med meg i morgen Smiley
Loggført

Gro
Sisters in charge
Administrator
Hero Member

gro.hadland@lyse.net
Vis profil WWW E-post
« Svar #505 på: Mars 18, 2010, 11:04:22 »

De er jo kjempebra, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke visste at de hadde en program sammen *sløv* Cheesy
Kanskje jeg kan få det med meg i morgen Smiley

*også sløv* Har de det? Får se i morgen...kanskje Cheesy
Loggført

GroT
Art Pieces
Sr. Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #506 på: Mars 18, 2010, 11:20:35 »

Holdt nesten på å si - TV, hva er det? Jeg har nesten ikke sett på TV etter at papirene "kom inn i mitt liv" Men CSI er en av favorittene, og Cold Case. I det siste har det også blitt litt "Big Bang Theory"

Så flott at du gjennoppdaget Atc-byttetråden, Gro. Den hadde jeg glemt. Gleder meg til litt høst  Wink (skriver det her jeg, for å ikke ødelegge rekka i byttetråden.
Loggført

Nyt Dagen, Du Får Den Aldri Igjen

Klem, Gro
Gro
Sisters in charge
Administrator
Hero Member

gro.hadland@lyse.net
Vis profil WWW E-post
« Svar #507 på: Mars 18, 2010, 11:30:14 »

Holdt nesten på å si - TV, hva er det? Jeg har nesten ikke sett på TV etter at papirene "kom inn i mitt liv" Men CSI er en av favorittene, og Cold Case. I det siste har det også blitt litt "Big Bang Theory"

Så flott at du gjennoppdaget Atc-byttetråden, Gro. Den hadde jeg glemt. Gleder meg til litt høst  Wink (skriver det her jeg, for å ikke ødelegge rekka i byttetråden.

Ja, vi var visst flere som hadde glemt den litt, jeg synes det er supert at folk hiver seg på igjen, det er jo så gøy med post i postkassen, ikke bare e-mail! Det er noe av det beste jeg vet, å få post! Fikk noen nydelige trykk fra Maddemor i forrige uke og var skikkelig happy for dem  Cheesy
Loggført

Ditte
Moderator
Hero Member

benedicte_mortensen@hotmail.com
Vis profil WWW
« Svar #508 på: Mars 19, 2010, 08:47:28 »

Det er jo et av argumentene for å holde swapp Wink Det kommer så mye flott post som ikke er vinuskonvolutter Grin
Loggført

Benedicte
Unni
Member
*

Vis profil WWW
« Svar #509 på: Mars 20, 2010, 10:48:58 »

Endelig helg Grin Har sløvet foran pcen med kaffikoppen en stund, deeeilig Cheesy Men nå blir det nok lørdagsvask og klesvask og litt annet nødvendig. håper på en stund ved scrappepulten også utpå ettermiddagen Smiley
Ha en flott dag Grin
Loggført
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36   Til toppen
Skriv ut

Gå til: