|
Gro
|
 |
« Svar #480 på: Mars 01, 2010, 06:35:43 » |
|
Begynner dere vinterferien nå? Vi hadde i forrige uke. Skulle gjerne hatt den om igjen. Yess, men sånn er det ikke og akkurat nå har jeg to minutter i sofaen etter jobb, men skal straks på speideren med minstemann.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lise
|
 |
« Svar #481 på: Mars 01, 2010, 09:27:50 » |
|
DITTE, er du der?? Miss u og de fine alkoholblekkATC`ene dine :-D
Gratulerer med ny jobb Gry-Heidi. Håper du får tid til litt papir og stempling innimellom også.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gry-Heidi
|
 |
« Svar #482 på: Mars 01, 2010, 10:08:44 » |
|
Takk, takk  Skal vel alltids få presset inn litt stempel og papir moro, om jeg så skal ta i bruk natta  Akkurat nå har jeg lyst til å grave meg laaangt ned..... har vært hos ny frisør og klipt meg i dag, og herre jeremias, dere vil ikke tro det...panneluggen min er nesten kortere nå enn da jeg var nyfødt og i tillegg er den skeiv  Samboeren min sa litt forsiktig: Jeg tror nok du synes den er litt kort, ja 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gro
|
 |
« Svar #483 på: Mars 01, 2010, 10:38:37 » |
|
Hahaha, Gry-Heidi, føler med deg men samtidig fikk jeg jo dagens latter, da  Og de der mennene, de får jo sagt det, min sier alltid et eller annet litt sånn tvetydig! Nå: mate humlene..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gry-Heidi
|
 |
« Svar #484 på: Mars 01, 2010, 11:54:42 » |
|
Hahaha, Gry-Heidi, føler med deg men samtidig fikk jeg jo dagens latter, da  Og de der mennene, de får jo sagt det, min sier alltid et eller annet litt sånn tvetydig! Nå: mate humlene.. Jeg må jo le selv og, oppi all galskapen, ... og neste fredag skal jeg på treff og møter sikkert mange i fra bloglandia for første gang  *lime på, lime på* 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lise
|
 |
« Svar #485 på: Mars 02, 2010, 12:29:20 » |
|
*fnis* Huff, hvordan kunne du finne på å dra til ny frisør??  Vokser nok fort ut igjen. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Unni
|
 |
« Svar #486 på: Mars 02, 2010, 10:32:57 » |
|
Kjedelig med frisører som er for ivrige med saksa, ja :  Her skal jeg snart sette meg ut i solveggen, skal bare rydde litt inne først. Det er jo faktisk første vårmåneden, og det kjennes i solveggen selv om snøen ligger i tykke lag 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ditte
|
 |
« Svar #487 på: Mars 02, 2010, 01:04:29 » |
|
Jada, jeg er her jeg, Lise  Tilbake på jobb og gode greier. Er til og med nesten oppe i 100% stilling igjen, synes det er ganske bra siden jeg begynte å jobbe igjen 4. januar  Nå gjenstår det bare litt produksjon med blekk og papir, og ikke bare se på tingene mine eller MonsterMamma som scrapler for harde livet  , så er nok jeg tilbake der jeg vil være  Det ble noen alkoblekk atcer fra meg i tid-swappen til Gry-Heidi, og det blir nok flere av dem fremover  Fikk sydd ferdig det siste lille prosjektet i går, så i dag skal jeg hjem og fjerne siste rester av sysaker og så SKAL jeg lage et kort!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Benedicte
|
|
|
|
Unni
|
 |
« Svar #488 på: Mars 02, 2010, 02:54:02 » |
|
Nå snør det igjen her, tett som bare det, så det ble den formiddagen i solveggen  Men jeg har laget et kort 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ditte
|
 |
« Svar #489 på: Mars 02, 2010, 03:52:23 » |
|
Nå snør det igjen her, tett som bare det, så det ble den formiddagen i solveggen  Men jeg har laget et kort  Snø?? Huff da.. og i hvert fall hvis det hadde vært her i Oslo. Her skinner heldigvis solen nå og det smelter pittelitt i solveggen. Jeg gleder meg til å gå fra jobb om ca 68 minutter 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Benedicte
|
|
|
|
Gro
|
 |
« Svar #490 på: Mars 06, 2010, 11:02:13 » |
|
Nå er det altså meldt varmegrader her framover, så nå blir det vel vår tenker jeg! Jeg har ikke savnet den så forferdelig kjenner jeg, jeg liker i grunnen snø:) I dag har jeg faktisk vært tidlig oppe til å være meg på en lørdag. Kjørte eldstemann på speidertur (telttur til fjells i snøen, militæret kommer til å bli bare barnematen etter å ha gått på denne speideren i så mange år, haha!) og så har jeg trukket vinner til utfordring #4!
Nå skal jeg utnytte arbeidslysten og ta fram støvsugeren! Og så er planen å kjøpe Kenwoodmaskin, så da blir det kanelsnurrer i dag!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Unni
|
 |
« Svar #491 på: Mars 06, 2010, 01:27:25 » |
|
Her har vi en lat lørdag i dag. Vi har sovet lenge alle sammen, og hatt oss sein frokost. Jeg har lest ferdig en bok og surfet på nett (god husmor  ) Nå skal vi snar ut å kjøpe litt mat til den nye uken kommer. Fordrar ikke sånn lørdagshandling, men likevel gjør vi det hver uke  Heldigvis ble vi ferdig med helgevasken i går, så da kan jeg gå rett på hobbyrommet når vi kommer inn igjen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Gro
|
 |
« Svar #492 på: Mars 07, 2010, 03:31:37 » |
|
Å vanvittig så glad man kan bli når man vinner en utfordring!!! Jeg vant hos Sketchy Colors i dag og føler at jeg har bursdag eller noe sånt!!! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
GroT
|
 |
« Svar #493 på: Mars 07, 2010, 09:52:31 » |
|
Så var kortet ditt lekkert og da! Men det er en veldig herlig følelse. Jeg ble Top5 (6) hos Magnolia Down Under denne uka, og det er faktisk like stas som å vinne. Kjenner at jeg blir kjempestolt  , og det har vi vel lov til 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Nyt Dagen, Du Får Den Aldri Igjen
Klem, Gro
|
|
|