Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
September 08, 2010, 02:57:55
Nyheter:

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 36   Til bunnen
Skriv ut
Skrevet av Emne: Skravletråd!  (Lest 4663 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Gro
Sisters in charge
Administrator
Hero Member

gro.hadland@lyse.net
Vis profil WWW E-post
« Svar #480 på: Mars 01, 2010, 06:35:43 »

Begynner dere vinterferien nå? Vi hadde i forrige uke. Skulle gjerne hatt den om igjen.
Yess, men sånn er det ikke og akkurat nå har jeg to minutter i sofaen etter jobb, men skal straks på speideren med minstemann.
Loggført

Lise
Sisters in charge
Administrator
Hero Member

liseeh@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #481 på: Mars 01, 2010, 09:27:50 »

DITTE, er du der?? Miss u og de fine alkoholblekkATC`ene dine :-D

Gratulerer med ny jobb Gry-Heidi. Håper du får tid til litt papir og stempling innimellom også.

Loggført

Gry-Heidi
Administrator
Hero Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #482 på: Mars 01, 2010, 10:08:44 »

Takk, takk  Wink Skal vel alltids få presset inn litt stempel og papir moro, om jeg så skal ta i bruk natta  Cheesy

Akkurat nå har jeg lyst til å grave meg laaangt ned..... har vært hos ny frisør og klipt meg i dag, og herre jeremias, dere vil ikke tro det...panneluggen min er nesten kortere nå enn da jeg var nyfødt og i tillegg er den skeiv  girl_devil Samboeren min sa litt forsiktig: Jeg tror nok du synes den er litt kort, ja  Cheesy

Loggført

Klem, Gry-Heidi girl_smile

Bloggen min: Kortkroken

Gro
Sisters in charge
Administrator
Hero Member

gro.hadland@lyse.net
Vis profil WWW E-post
« Svar #483 på: Mars 01, 2010, 10:38:37 »

Hahaha, Gry-Heidi, føler med deg men samtidig fikk jeg jo dagens latter, da  angel Og de der mennene, de får jo sagt det, min sier alltid et eller annet litt sånn tvetydig!
Nå: mate humlene..
Loggført

Gry-Heidi
Administrator
Hero Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #484 på: Mars 01, 2010, 11:54:42 »

Hahaha, Gry-Heidi, føler med deg men samtidig fikk jeg jo dagens latter, da  angel Og de der mennene, de får jo sagt det, min sier alltid et eller annet litt sånn tvetydig!
Nå: mate humlene..

Jeg må jo le selv og, oppi all galskapen, ... og neste fredag skal jeg på treff og møter sikkert mange i fra bloglandia for første gang lol  *lime på, lime på*  music
Loggført

Klem, Gry-Heidi girl_smile

Bloggen min: Kortkroken

Lise
Sisters in charge
Administrator
Hero Member

liseeh@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #485 på: Mars 02, 2010, 12:29:20 »

*fnis*  Huff, hvordan kunne du finne på å dra til ny frisør??  Cheesy
Vokser nok fort ut igjen. Wink
Loggført

Unni
Member
*

Vis profil WWW
« Svar #486 på: Mars 02, 2010, 10:32:57 »

Kjedelig med frisører som er for ivrige med saksa, ja :Smiley
Her skal jeg snart sette meg ut i solveggen, skal bare rydde litt inne først. Det er jo faktisk første vårmåneden, og det kjennes i solveggen selv om snøen ligger i tykke lag Smiley
Loggført
Ditte
Moderator
Hero Member

benedicte_mortensen@hotmail.com
Vis profil WWW
« Svar #487 på: Mars 02, 2010, 01:04:29 »

Jada, jeg er her jeg, Lise  Smiley Tilbake på jobb og gode greier. Er til og med nesten oppe i 100% stilling igjen, synes det er ganske bra siden jeg begynte å jobbe igjen 4. januar Shocked  Nå gjenstår det bare litt produksjon med blekk og papir, og ikke bare se på tingene mine eller MonsterMamma som scrapler for harde livet  Embarrassed Undecided Cheesy, så er nok jeg tilbake der jeg vil være  Wink

Det ble noen alkoblekk atcer fra meg i tid-swappen til Gry-Heidi, og det blir nok flere av dem fremover Wink Fikk sydd ferdig det siste lille prosjektet i går, så i dag skal jeg hjem og fjerne siste rester av sysaker og så SKAL jeg lage et kort!
Loggført

Benedicte
Unni
Member
*

Vis profil WWW
« Svar #488 på: Mars 02, 2010, 02:54:02 »

Nå snør det igjen her, tett som bare det, så det ble den formiddagen i solveggen Sad Men jeg har laget et  kort Grin
Loggført
Ditte
Moderator
Hero Member

benedicte_mortensen@hotmail.com
Vis profil WWW
« Svar #489 på: Mars 02, 2010, 03:52:23 »

Nå snør det igjen her, tett som bare det, så det ble den formiddagen i solveggen Sad Men jeg har laget et  kort Grin

Snø?? Huff da.. og i hvert fall hvis det hadde vært her i Oslo. Her skinner heldigvis solen nå og det smelter pittelitt i solveggen. Jeg gleder meg til å gå fra jobb om ca 68 minutter Wink Grin
Loggført

Benedicte
Gro
Sisters in charge
Administrator
Hero Member

gro.hadland@lyse.net
Vis profil WWW E-post
« Svar #490 på: Mars 06, 2010, 11:02:13 »

Nå er det altså meldt varmegrader her framover, så nå blir det vel vår tenker jeg! Jeg har ikke savnet den så forferdelig kjenner jeg, jeg liker i grunnen snø:) I dag har jeg faktisk vært tidlig oppe til å være meg på en lørdag. Kjørte eldstemann på speidertur (telttur til fjells i snøen, militæret kommer til å bli bare barnematen etter å ha gått på denne speideren i så mange år, haha!) og så har jeg trukket vinner til utfordring #4!

Nå skal jeg utnytte arbeidslysten og ta fram støvsugeren! Og så er planen å kjøpe Kenwoodmaskin, så da blir det kanelsnurrer i dag!
Loggført

Unni
Member
*

Vis profil WWW
« Svar #491 på: Mars 06, 2010, 01:27:25 »

Her har vi en lat lørdag i dag. Vi har sovet lenge alle sammen, og hatt oss sein frokost. Jeg har lest ferdig en bok og surfet på nett (god husmor Grin) Nå skal vi snar ut å kjøpe litt mat til den nye uken kommer. Fordrar ikke sånn lørdagshandling, men likevel gjør vi det hver uke Huh?
Heldigvis ble vi ferdig med helgevasken i går, så da kan jeg gå rett på hobbyrommet når vi kommer inn igjen lol
Loggført
Gro
Sisters in charge
Administrator
Hero Member

gro.hadland@lyse.net
Vis profil WWW E-post
« Svar #492 på: Mars 07, 2010, 03:31:37 »

Å vanvittig så glad man kan bli når man vinner en utfordring!!! Jeg vant hos Sketchy Colors i dag og føler at jeg har bursdag eller noe sånt!!!  girl_dance
Loggført

GroT
Art Pieces
Sr. Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #493 på: Mars 07, 2010, 09:52:31 »

Så var kortet ditt lekkert og da! Men det er en veldig herlig følelse. Jeg ble Top5 (6) hos Magnolia Down Under denne uka, og det er faktisk like stas som å vinne. Kjenner at jeg blir kjempestolt  Kiss, og det har vi vel lov til Huh?
Loggført

Nyt Dagen, Du Får Den Aldri Igjen

Klem, Gro
Lise
Sisters in charge
Administrator
Hero Member

liseeh@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #494 på: Mars 07, 2010, 10:03:18 »

Så artig!!  Cheesy Gratulerer!
Loggført