Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Juli 29, 2010, 01:54:03
Nyheter:

Sider: 1 [2] 3   Til bunnen
Skriv ut
Skrevet av Emne: Farge-swap  (Lest 560 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Ditte
Art Pieces
Hero Member

benedicte_mortensen@hotmail.com
Vis profil WWW
« Svar #15 på: Mars 16, 2010, 12:44:42 »

Er det noen fler som vil være med, mon tro? Smiley
Loggført

Benedicte
Ditte
Art Pieces
Hero Member

Vis profil WWW
« Svar #16 på: Mars 17, 2010, 07:52:16 »

I dag kom den den fargerike konvolutten fra Birgit i postkassen min Smiley
Loggført

Benedicte
Anne Cathrine
Art Pieces Design Team
Full Member

Vis profil WWW
« Svar #17 på: Mars 24, 2010, 06:02:17 »

Jeg vet ikke om jeg rekker dette jeg  Embarrassed Jeg har så sinnsykt mye å gjøre akkurat nå. Beklager!
Loggført
Ditte
Art Pieces
Hero Member

Vis profil WWW
« Svar #18 på: Mars 25, 2010, 09:57:05 »

Isj, så kjedelig da Sad Men det kommer helt sikkert flere swapper å være med på Wink
Loggført

Benedicte
Ditte
Art Pieces
Hero Member

Vis profil WWW
« Svar #19 på: Mars 25, 2010, 10:02:57 »

Og det dukker stadig opp atcer i postkassen min  Smiley Nå har Pauline og AK sine kommet også. Jeg gleder meg til å sende alle ut igjen Smiley
Loggført

Benedicte
Ditte
Art Pieces
Hero Member

Vis profil WWW
« Svar #20 på: Mars 27, 2010, 12:47:02 »

I dag kom Maddemor sine  Cheesy Jeg gleder meg til å sortere og sende dem utigjen til dere Grin
Loggført

Benedicte
Ditte
Art Pieces
Hero Member

Vis profil WWW
« Svar #21 på: April 01, 2010, 02:32:11 »

Det er to konvolutter som ikke har funnet frem til postkassen min enda... Håper det er postombæring på lørdag, eller at de kommer på tirsdag sånn at jeg kan få fordelt og sendt ut igjen Smiley
Loggført

Benedicte
Hege
Member
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #22 på: April 07, 2010, 05:28:14 »

Håper du har fått min nå.
Loggført
Ditte
Art Pieces
Hero Member

Vis profil WWW
« Svar #23 på: April 09, 2010, 08:38:00 »

Håper du har fått min nå.

Jeg har dessverre ikke det Sad Jeg mangler fremdeles dine og Gry-Heidi sine bidrag.
Loggført

Benedicte
Gry-Heidi
Administrator
Hero Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #24 på: April 09, 2010, 06:16:59 »

Jeg er ikke overrasket  Angry  Du skjønner det at disse postla jeg i postkassa ved siden av jobben min. Problemet der er at det er noen som har for lite å gjøre, og herper (les: bryter opp) postkassa minst 3 ganger i uka.....ingen skal klage på at det ikke er ny postkasse der omtrent daglig.... Hvor dem gjør av posten vet jeg ikke, men de legger det neppe i noen ny postkasse.
Tror derfor at du bare må fordele uten meg, skulle de dukke opp etterhvert så er jo det bra, men jeg tviler på at det skjer  Angry
Loggført

Klem, Gry-Heidi girl_smile

Bloggen min: Kortkroken

Ditte
Art Pieces
Hero Member

Vis profil WWW
« Svar #25 på: April 09, 2010, 08:01:41 »

Jeg er ikke overrasket  Angry  Du skjønner det at disse postla jeg i postkassa ved siden av jobben min. Problemet der er at det er noen som har for lite å gjøre, og herper (les: bryter opp) postkassa minst 3 ganger i uka.....ingen skal klage på at det ikke er ny postkasse der omtrent daglig.... Hvor dem gjør av posten vet jeg ikke, men de legger det neppe i noen ny postkasse.
Tror derfor at du bare må fordele uten meg, skulle de dukke opp etterhvert så er jo det bra, men jeg tviler på at det skjer  Angry

HVor teit går det ann å bli, sier jeg Huh? Æ'rre muli'... Kanskje det er noen som gjør sånn som Postmannen i filmen med samme navn og gjemmer all posten i togtunnelen?? Undecided

Ok, da fordeler jeg uten deg, Gry-Heidi, og skulle de komme så løser vi det da. Hege sine får få noen dager til før jeg fordeler.
Loggført

Benedicte
Gry-Heidi
Administrator
Hero Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #26 på: April 09, 2010, 08:10:25 »

HVor teit går det ann å bli, sier jeg Huh? Æ'rre muli'... Kanskje det er noen som gjør sånn som Postmannen i filmen med samme navn og gjemmer all posten i togtunnelen?? Undecided

Ok, da fordeler jeg uten deg, Gry-Heidi, og skulle de komme så løser vi det da. Hege sine får få noen dager til før jeg fordeler.

Ja, du kan så si  Smiley Jeg prøver å passe på å postlegge før kassa tømmes, for disse idiotene er jo der på kvelden/natta, men det kan nok hende at jeg har vært litt sent ute, skjønner du.

Jeg blir veldig glad om du kan legge ut bilde av alle, så kan jeg ihvertfall kose meg med å se på de  Cheesy
Loggført

Klem, Gry-Heidi girl_smile

Bloggen min: Kortkroken

Ditte
Art Pieces
Hero Member

Vis profil WWW
« Svar #27 på: April 10, 2010, 06:04:43 »

Det skal jeg nå prøve å få til Smiley Gir Hege sine sjans til og med mandag, og så fordeler jeg Smiley
Loggført

Benedicte
Ditte
Art Pieces
Hero Member

Vis profil WWW
« Svar #28 på: April 12, 2010, 05:32:26 »

Det skal jeg nå prøve å få til Smiley Gir Hege sine sjans til og med mandag, og så fordeler jeg Smiley

Skal si Hege sine er lydhøre Wink I dag kom de gitt Wink Og med en stor porsjon flaks, så får jeg fordelt i kveld Undecided
Loggført

Benedicte
Hege
Member
*

Vis profil WWW E-post
« Svar #29 på: April 15, 2010, 09:18:15 »

Så godt du har fått mine! Tok utrolig lang tid  Huh? kan ikke forstå det, de ble lagt i potstkassen noen dager etter fristen, men det skulle ikke ta så lang tid............... Angry Håper posten å få levert returen der den skal og ikke bruker like lang tid.
Loggført
Sider: 1 [2] 3   Til toppen
Skriv ut

Gå til: