|
Gry-Heidi
|
 |
« Svar #15 på: Mars 04, 2010, 11:31:59 » |
|
Dette var jo kjempelurt! Men, jeg er ikke så god i svensk..  er det magnetplater hun har kledd med mønsterark?? Nå har jeg vært inne og kikket på denne boken, og for en super idé  Jeg forsto det sånn at det er magnetplater ja, f.eks. sånne tynne og bøyelige som brukes ved øvelseskjøring. Hvite med stor rød L på. Tenkte jeg skulle prøve meg på en sånn 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ditte
|
 |
« Svar #16 på: Mars 05, 2010, 09:54:02 » |
|
Jeg har også lyst til å prøve meg på en sånn en  Men hvor får man kjøpt magnetplater?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Benedicte
|
|
|
|
Gry-Heidi
|
 |
« Svar #17 på: Mars 05, 2010, 10:52:26 » |
|
Jeg har også lyst til å prøve meg på en sånn en  Men hvor får man kjøpt magnetplater? Jeg tenkte rett og slett at jeg skulle kjøpe L-skilt. Vi brukte sånne da de to eldste tok førerkort, og de kjøpte jeg på Biltema tror jeg.... kostet ca. 20-30 kr. Det er grei størrelse på dem også, så de kan sikkert brukes som dem er.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Maddemor
|
 |
« Svar #18 på: Mars 05, 2010, 11:34:42 » |
|
Dette var jo kjempelurt! Men, jeg er ikke så god i svensk..  er det magnetplater hun har kledd med mønsterark?? Ja, hun har bare kjøpt vanlige magnetplater og kledd de med mønsterark 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ditte
|
 |
« Svar #19 på: Mars 05, 2010, 11:49:58 » |
|
Jeg har også lyst til å prøve meg på en sånn en  Men hvor får man kjøpt magnetplater? Jeg tenkte rett og slett at jeg skulle kjøpe L-skilt. Vi brukte sånne da de to eldste tok førerkort, og de kjøpte jeg på Biltema tror jeg.... kostet ca. 20-30 kr. Det er grei størrelse på dem også, så de kan sikkert brukes som dem er. Da blir nok jeg å finne på Biltema på Alnabru i nærmeste fremtid 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Benedicte
|
|
|
|
Gry-Heidi
|
 |
« Svar #20 på: Mars 05, 2010, 12:19:37 » |
|
Jeg har også lyst til å prøve meg på en sånn en  Men hvor får man kjøpt magnetplater? Jeg tenkte rett og slett at jeg skulle kjøpe L-skilt. Vi brukte sånne da de to eldste tok førerkort, og de kjøpte jeg på Biltema tror jeg.... kostet ca. 20-30 kr. Det er grei størrelse på dem også, så de kan sikkert brukes som dem er. Da blir nok jeg å finne på Biltema på Alnabru i nærmeste fremtid  Me too 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Unni