Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
September 11, 2010, 12:37:10
Nyheter:

Sider: [1]   Til bunnen
Skriv ut
Skrevet av Emne: Stempelputer og fargelegging  (Lest 112 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Gro
Sisters in charge
Administrator
Hero Member

gro.hadland@lyse.net
Vis profil WWW E-post
« på: August 07, 2009, 12:01:09 »

Jeg trodde at VersaColour skulle være trygt og godt å male med distress på, for det har jeg jo alltid gjort før og det har gått bra. Men ikke denne gangen! Willow til venstre er stemplet med VersaColour, og da jeg skulle male henne smittet fargen av, derfor ble det grå kjole på henne (jeg prøvde å gjøre det beste utav det Cheesy) så den er i grunnen bare malt med vann. Vises ikke så godt på bildet, men den går i gråtoner.
Willow til venstre er stemplet med Ancient Page og kunne males som vanlig.
På Versa står det pigment ink og på Ancient Page står det dye ink, det kan jo ha noe med saken å gjøre, det er bare at jeg syns det var så rart at det plutselig ikke skulle gå an å male på VersaColour.

Har ellers funnet en god venn i Archival ink, og der står det waterproof, så distress går fint, men den blør selvfølgelig litt når jeg farger med ProMarkerene, så jeg må vel ut å kjøpe svart distresspute til det formålet.
Loggført

GroT
Art Pieces
Sr. Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #1 på: August 08, 2009, 06:45:20 »

Det er helt klart Distress puta som har fungert best, synes jeg. Bare så innmari kjedelig at det må tørke så leeenge. Mulig jeg er litt utålmodig, men  :Smiley
Loggført

Nyt Dagen, Du Får Den Aldri Igjen

Klem, Gro
Ditte
Moderator
Hero Member

benedicte_mortensen@hotmail.com
Vis profil WWW
« Svar #2 på: August 08, 2009, 07:42:41 »

Enig at distress funker best, men må den tørke så lenge da? Synes ikke den tørker så lenge jeg...
Loggført

Benedicte
GroT
Art Pieces
Sr. Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: August 08, 2009, 09:03:11 »

Sikker ikke. Har hørt en time, og for meg er det leeenge. Så kluet er jo selvfølgelig å stemple opp flere på en gang å ha liggende.
Loggført

Nyt Dagen, Du Får Den Aldri Igjen

Klem, Gro
Sider: [1]   Til toppen
Skriv ut

Gå til: