Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
September 11, 2010, 01:41:46
Nyheter:

Sider: 1 [2]   Til bunnen
Skriv ut
Skrevet av Emne: Spellbinders - kan noen hjelpe?  (Lest 545 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Anette h
Art Pieces
Sr. Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #15 på: Oktober 08, 2009, 09:43:21 »

Jeg kunne sikkert ha laget et eget innlegg om dette... Men nå bare prøver jeg meg her Smiley

Jeg har veldig lyst på en slik Spellbinders-maskin... men hva er det jeg trenger? Bare denne maskinen? Dies? Plater? Embossingplater?
Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette til en rimelig penge? Vet at de koster en del, men hvilken nettbutikk er billigst?? haha Wink
Loggført
Gry-Heidi
Administrator
Hero Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #16 på: Oktober 08, 2009, 06:52:21 »

Jeg kunne sikkert ha laget et eget innlegg om dette... Men nå bare prøver jeg meg her Smiley

Jeg har veldig lyst på en slik Spellbinders-maskin... men hva er det jeg trenger? Bare denne maskinen? Dies? Plater? Embossingplater?
Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette til en rimelig penge? Vet at de koster en del, men hvilken nettbutikk er billigst?? haha Wink
Nå vet ikke jeg hvor mye den maskinen som er spesielt for Spellbinders koster, men du kan også bruke Cuttlebug (den tar forresten alle andre dies også).... har sett de fra 550 - 800 kr.
Loggført

Klem, Gry-Heidi girl_smile

Bloggen min: Kortkroken

GroT
Art Pieces
Sr. Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #17 på: Oktober 10, 2009, 08:37:42 »

Jeg har Cuttlebug-maskinen og er veldig fornøyd med den. Den tar iallefall QK (også revolution-dies), spellbinders og Cuttlebug sine egne. Der følger alle plater med, men for å embosse det du har stanset ut (spellbinders) trenger du en matte i tillegg.

Jeg hadde ikke klart meg uten Spellbinders  :Smiley Wink
Loggført

Nyt Dagen, Du Får Den Aldri Igjen

Klem, Gro
Sider: 1 [2]   Til toppen
Skriv ut

Gå til: