Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
September 11, 2010, 12:36:28
Nyheter:

Sider: [1]   Til bunnen
Skriv ut
Skrevet av Emne: Hvor mye?  (Lest 350 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Anette h
Art Pieces
Sr. Member

Vis profil WWW E-post
« på: Mars 09, 2009, 09:00:49 »

Et par spørsmål...

Hvor mye selger dere kortene deres for?
Har dere forskjellige priser på ulike kort?
Selger der mange kort, hvor mange (ca) i måneden?
Hvordan/Hvor selger dere kortene deres?
Loggført
Ditte
Moderator
Hero Member

benedicte_mortensen@hotmail.com
Vis profil WWW
« Svar #1 på: Mars 09, 2009, 10:18:43 »

Jeg selger så og si aldri kort. Jeg tror at hvis jeg skal selge så vil noe av kosen kanskje forsvinne og har jeg ikke lyst til Wink Når jeg en skjelden gang selger, så tar jeg for materialene og litt for arbeidet, men det kommer veldig ann på.
Loggført

Benedicte
Benedicte
Art Pieces
Hero Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #2 på: Mars 09, 2009, 01:58:33 »

har fått utsalg på lokalbutikken  Wink   ( pappaen til en venninne driver den) + selger til slekt og venner.... og folk eg kjenner....( de som vet eg driver på med det)- de som jobber i barnehagen til Marcus er veldig glad i kortene mine....

siste 1/2 året har eg vel solgt 70 kort

tar 45 kr for kort med str 6" x 6" ( uavhengig av om det er vanlig, mappe,  eller z-kort)
40kr for hidden drawer -kort ( de små eskene)
80 for Toffifee-esker
har litt små kort 10*10 cm= 25 kr

bokser og esker har eg ikke helt begynt å lage av..... ( hører med til historien at eg ska vere med på flere messer til høsten......)
Loggført

Benedicte

mamma til Marcus (jan-07) og Michelle (feb-10)
GroT
Art Pieces
Sr. Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #3 på: Mars 09, 2009, 05:44:36 »

Jeg lager heller ikke kort for salg, men når venner eller kollegaer spør, så gjør jeg det. Synes det er kjekt å vite litt om den som skal ha det.
Men for et kort i str. 6" x 6" men malt motiv og ellers mye jobb synes jeg 50,- er helt greit, men mer enn det ville ikke jeg tatt. -Har iallefall fått beskjed av de jeg har laget til at den summen for "mye jobb" kort er helt greit, de er jo mye finere enn kjøpte  girl_smile, og de er ikke billige.
Loggført

Nyt Dagen, Du Får Den Aldri Igjen

Klem, Gro
Lise
Sisters in charge
Administrator
Hero Member

liseeh@hotmail.com
Vis profil WWW E-post
« Svar #4 på: Mars 09, 2009, 05:54:01 »

Jeg lager heller ikke kort for salg, utenom hvis venner eller noen spør.
Så spørs det hvor mye jeg bruker av materiale på kortet, men 50,- for 6" x 6" synes jeg også er ok.
Mappekort tar jeg litt mer for.

Jeg solgte et 6x6 kort pluss en dekorert pose, og for det tok jeg 200,- ink porto. Det var til ei venninne og hun lurte på hvorfor jeg ikke skulle ha mer. Hadde det vært noen jeg ikke kjente hadde jeg tatt meg mer betalt.
Her er posen.

Her er kortet.

Loggført

Gry-Heidi
Administrator
Hero Member

Vis profil WWW E-post
« Svar #5 på: Mars 09, 2009, 10:21:44 »

Jeg synes det er vanskelig å ta betalt av gode venner, så jeg blir nok aldri rik på dette  Cheesy Cheesy  Jeg lagde 50 konfirmasjons bordkort til en venninne, og ta tok jeg ikke noe for jobben....men hun fikk regningen på stæsjet  Cheesy  Ellers så tar jeg 40,- for vanlige kort til "andre bekjente".
Loggført

Klem, Gry-Heidi girl_smile

Bloggen min: Kortkroken

Beata Ewa
Art Pieces
Jr. Member

Vis profil WWW
« Svar #6 på: April 27, 2009, 09:44:07 »

Jeg selger ikke kort, jeg heller, lager bare på bestilling til venner/kjente.

Det med prisen er alltid vanskelig, synes jeg. Jeg pleier å ta 80 kr for vanlig 6 x 6 kort, 100 kr for A5 format.
Men jeg dekorerer også innsidene og baksiden nesten like mye som fremsiden så materielforbruk (og tidsforbruk) er ganske stort, så jeg har ingen problemer med å forlange såpass.

Før hadde jeg en salgskasse på jobben - med litt mindre pyntet kort og da tok jeg 50 kr. Men folk ville ha personlige kort i spesielle farger og pynt og heller betale litt ekstra for det, så til slutt ble det bare bestillinger på meg og ingen salg.
Loggført

Sider: [1]   Til toppen
Skriv ut

Gå til: